صافی و احیا

معجره ایی به نام فلوراکتیو

کراتین مو فلور اکتیو

پروتئین فلوراکتیو W one

کراتین فلوراکتیو

پروتئین فلوراکتیو W one محصولی نوآورانه و انقلابی برای صاف كردن مو است كه باعث ایجاد درمانی به نام نانو پلاستیا (NANOPLASTIA) با فناوری نانو میشود ، که نتیجه تکامل درمانهای به اصطلاح کراتین و … میباشد

W one محصولی است که حاوی فرمالدئید ، کابوسیستئین و اسید گلیکولیک نیست. در این محصول فقط از محصولات طبیعی استفاده شده است و  برپايه مواد طبیعی و  بدون مواد مضر شیمیایی ساخته شده است و محصول اورجینال كشور برزیل ميباشد . و دارای کلیه مجوزهای لازم مورد نیاز آژانس های بهداشتی اصلی است .

پروتئین فلوراکتیو  با استفاده از فناوری نانو خود که برای نفوذ و پر کردن فضاهای خالی کراتین استفاده می شود ، امکان تغذیه انحصاری درون سلولی این محصول را فراهم می کند که با آن صافی کاملی حاصل می شود و موها برای مدتی طولانی ( یک تا دوسال ) محکم ، ابریشمی ، براق و بدون موخوره خواهند بود .

فرمول ساخت این محصول  شامل : روغن آرگان ، ازن کراتین ، کلاژن ، پروتئین های ابریشم ، سرین ، اسید لاکتیک و اسید سیتریک ، روغن نارگیل ، ویتامین ها و سایر محصولات طبیعی آمازون است و همه این موارد از نظر پوستی آزمایش شده است و بدون مشکل است .

اکو ردوکسر فلوراکتیو

اکو ردوکسر فلوراکتیو یک درمان انقلابی مو است که که برای صافی ، بازسازی ، تغذیه و مرطوب سازی مو تولید شده است.

این محصول غنی شده با عصاره شاه توت + اسیدهای آلفا هیدروکسی و اسیدهای آمینه ابریشم است که همراه با اسیدهای آلی قادر به بازگرداندن مو و افزایش جذب آبرسانی به جهت بازسازی فیبر مو هستند ، درضمن این ماده دارای ذرات نانو از رنگدانه های بنفش است که رنگ های نارنجی و مایل به زرد مو بور را خنثی می کند.

مکانیسم عمل این محصول به این صورت است که با نفوذ عمیق به فیبر مو ، پیوندهای دی سولفید را دوباره سازمان می دهد و صافی شدید و طولانی مدت برای مو ایجاد می کند.

اکو ردوکسر فلوراکتیو در فرمولاسیون خود عصاره های گیاهی ، پکتین توت سیاه و آلفا هیدروکسی اسیدها دارد و حاوی فرمالدئید نیست و باعث سوختن چشم نمی شود.

اکو ردوکسر فلوراکتیو

پروتئین پلکس فلوراکتیو

آیا می خواهید موهای خود را  صاف ، معالجه ، براق و ابریشمی نگه دارید اما دیگر نمی توانید بو و گاز  فرمالدئید را در سالن تحمل کنید؟ پروتئین پلکس فلوراکتیو تمام این مزایا را دارد ، اما بدون سختی و نگرانی .

W Two Plex محصول اورجینال کشور برزیل است و به شما اجازه می دهد موهای اسیب دیده خود را درمان کنید  و تا ماه ها از داشتن موهایی صاف ، براق ، درمان شده و ابریشمی لذت ببرید .

پروتئین پلکس فلوراکتیو انقلابی در درمان موهای اسیب دیده مبتنی بر درمان تغذیه درون سلولی است . ذرات نانو موجود در آن ، بدون نیاز به شامپو قلیایی به عمق فیبر مو نفوذ می کند. این محصول غنی شده با روغن اوجون که با سیستم Technologies Plex همراه است ، جذب آب بدن را تقویت می کند و به بازسازی فیبر مو کمک می کند و در نتیجه موها صاف و براق می شوند.

درضن عملکرد قدرتمند نانو ذرات رنگدانه های بنفش و مواد ضد زردی ، تاثیرات نامطلوب را در موهای بور و بلوند و… را خنثی می کند و پروتئین پلکس را تبدیل به گزینه ای بسیار مناسب برای احیای موهای بلوند روشن و بلوند تیره میکند .

این پروتئین محصولی است که حاوی فرمالدئید ، کابوسیستئین و اسید گلیکولیک نیست. در این محصول فقط از محصولات طبیعی استفاده شده است و  برپايه مواد طبیعی و  بدون مواد مضر شیمیایی ساخته شده است و محصول اورجینال كشور برزیل ميباشد . و دارای کلیه مجوزهای لازم مورد نیاز آژانس های بهداشتی اصلی است .

این محصول درواقع پروتین است اما پروتئینی با تکنولوژی بسیار پیشرفته که میتواند جایگزین بسیار مناسبی حتی برای کراتنی باشد ، تنها تفاوتی که این محصول با پروتین قهوه ای فلوراکتیو دارد این موضوع است که ان محصول مناسب برای موهای سالم بود و این محصول مناسب موهای دکلره شده و اسب دیده است .

مواد فعال اصلی این پروتیئین آمینو اسیدها هستند که می توانند در عمق ساختار مویرگی نفوذ کرده ، سلول ها را نرم کرده و تحت تأثیر دمای بالا سلول ها را آماده کنند. به همین دلیل است که این نوع روش صاف کردن به عنوان اسید یا پروتئین زیستی شناخته می شود .

کراتین نانو ژل فلوراکتیو

کراتین مو نانوژل فلور اکتیو

نانو ژل فلوراکتیو یک درواقع قوی ترین صافی فلوراکتیو هست ، این محصول تولید شده است که موهای قفقازی هارا که سخت ترین موهای موجود بر روی کره زمین است را صاف کند .

قفقازی ها موهایی دارند که لایه های کوتیکول بسیار زیادی دارد  و موهایی بسیار ضخیم و مقاوم دارند که شما میتوانید با استفاده از این محصول صافی بی نهایت بالا و شاین بی نهایت جذابی بگیرد .

این  محصول به مراتب از نانو پلاستیا ها هم ریز ملوکول تر است و به ریز ترین شکاف ها نفوذ کرده وانهارا مملو از پروتین میکند و شدید ترین موهای خشن را صاف و درمان میکند .

نانو ژل برای موهای طبیعی و رنگ شده تیره و سالم مناسب است و  این محصول برای مو های رنگ شده با رنگ های روشن مناسب نیست .

ماندگاری  این محصول بیش از سه سال است و صافی درحد ریباندینگ دارد و مو کاملا مانند ریباندینگ سبک سبک میشود .

این محصول میتواند موخوره های سطحی را هم درمان بکنید .

نانو ژل فلوراکتیو با هیچ محصولی قابل ترکیب نیست و به تنهایی استفاده میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *